tripje van 3 dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corina en Rob Dam - Apeldoorn (ooit?) - WaarBenJij.nu tripje van 3 dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Corina en Rob Dam - Apeldoorn (ooit?) - WaarBenJij.nu

tripje van 3 dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corina en Rob

03 December 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo Allemaal,

hier weer even een berichtje uit chang mai.
we zijn vanuit hier met een organisatie naar de bergvolken rooie yao geweest. Er werd ons beloofd, vele km lopen door de boes boes, naar waterfallen, olifant rijden, raften en bamboo varen.
de eerste dag viel voor vele van onze groep erg tegen. We gingen olifant rijden, maar deze hadden er zeker geen zin in, en wilde alleen maar bananen eten. Daarna een grote weg waar we bergopwaards naar het bergvolk toe liepen. heel stijl en niet spectaculair. Waar we logeerden was het echter heel leuk, we hebben heerlijk zonsondergang en zonsopgang bekeken, de mensen waren heel aardig.
De volgende dag hebben we een prachtige wandeling gemaakt naar een paar hele mooie en zeer koude watervallen. De foto's komen nog, maar die zijn echt heel gaaf en hierdoor was de trip de moeite waard. Bij een ander bergvolk de (??)black yao zijn we weer zeer gastvrij ontvangen. We hadden een erg leuke groep, dus hebben we weer tot de late uurtjes bij een kampvuurtje gezeten.
vandaag hebben we een klein stukje door de boes boes gelopen opweg naar white water en bamboo rafting. Het was wat kort, maar wel vreselijk gelachen. Goed vastgeklemd in de raft en dat was maar goed ook, daarna met de bamboo raft met ons kont in het water. gelukkig deed het zonnetje zijn best en heben we geen koudje gevat. (maar wel verschrikkelijk veel spierpijn van het lopen)

morgen gaan we richting chang rai (eigenlijk een plaatsje noordelijker. Daar gaan we proberen om birma in te komen. Er schijnt een mogelijkheid te zijn.

heel veel groetjes en ook aan de sint van Rob en Corina

• 03 December 2008 - 16:24

Mama:

Dat was een verrassing nu al een berichtje te lezen.Wat die spierpijn betreft, je hebt toch een goede masseur bij je of niet???Ik ben vanmiddag met simon lekker even de stad ingeweest, helaas niet helemaal geslaagd. kusjes mama en simon

• 03 December 2008 - 21:04

Rick En Marijtje:

Zo, jullie vermaken jullie je beetje?
    Vast heel saai al die watervallen en schitterende zonsondergangen etc etc
    Nou nog veel plezier daar.

• 04 December 2008 - 08:29

Linda:

Heerlijk om te lezen.
    lekker genieten.

• 05 December 2008 - 15:19

Marian Wadway:

hoi ja we zijn heel benieuwd naar jullie foto's. weer een mooi verslag. veel plezier verder en doe wel voorzichtig.

• 07 December 2008 - 09:17

Ron&marianne:

lieve Corina en Rob,
    7/12/08 Sinterklaas is weer naar Spanje en de gekte van kerstmis is gelijk in de winkels en bij sommige familie's aanwezig.
    Niet interessant maar wel heel anders als bij jullie in Thailand hé.
    Heel bijzonder wat jullie allemaal meemaken.
    We zijn benieuwd naar jullie foto's. Net ook een email van Els en Wim ontvangen. Ook daar gaat het gelukkig heel goed.
    Doe voorzichtig hé.
    lieve groetjes
    ron en marianne

• 07 December 2008 - 14:30

Wendy:

He Corina en Rob,
    Leuk om weer even een verhaal van jullie te lezen. Lekker blijven genieten.

• 08 December 2008 - 13:42

Iris:

Woh, wat ben ik jaloers. Het klinkt het super! Wat zullen jullie het naar jullie zin hebben. Geniet er lekker van jullie hebben het verdiend!

Liefs, Iris

• 09 December 2008 - 09:07

Diny:

Hoi Corina en Rob

Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten en wij maar hier in de regen zitten maar goed hadden wij ook maar zo'n reis moeten ondernemen en wie weet komt dat er nog eens van genieten jullie maar lekker.

Liefs Diny en Fred

• 11 December 2008 - 12:54

Carola Groen:

Hallo jullie 2 daar in Thailand.
    Bedankt voor jullie kaart, met postzegel, ha. ha,
    Ik was het eerlijk gezegd alweer vergeten,
    dat jullie die mee hadden
    Wat leuk om jullie zo te volgen middels de berichtjes. Het is net of ik de reis zelf weer meemaak. Er komen heel herkenbare dingen in voor. Bangkok, Chang mai
    met nightbazaar en de Yao stammen. Erg leuk. Jullie vermaken je geloof ik best daar he?
    Hebben jullie een beetje het idee dat wij hier net de Sinterklaasperiode achter de rug hebben en ons nu opmaken voor de Kerstdagen? Veel plezier nog daar in Thailand. Tot het volgende berichtje groetjes Carola groen.
    PS ik heb de groeten hier op de rontgen overgebracht.

• 12 December 2008 - 20:07

Arjen Kuyper:

hoi Rob en Corina het ziet er erg mooi uit allemaal ik hoop dat jullie er lekker van genieten

• 14 December 2008 - 20:00

Maurice En Joyce:

Hoi vakantiegangers, klinkt allemaal erg mooi en gezellig jullie verslagen, lekker warm ook hihi. Hier is het al een paar dagen erg koud. Vandaag onze eigen kerstboom omgezaagd in het kerstbomenbos en met door en door koud weer de auto in. Geniet nog maar lekker daar en maak vooral heel veel mee.
    Groetjes van ons!